ده خصوصیت برتر طراحان مشهور لباس

  1. شم  قوی تجاری:
    طراحان بزرگ  دارای مهارت های تجاری قوی هستند. شما می بایست از مفاهیم  فرآیندهایی
    مثل بازاریابی،بودجه بندی و فروش  که بسیار حیاتی برای طراحی محصول و فروش 
    هستند،آگاهی داشته باشید.
  2. توان برقراری ارتباط
    خوب
    :
    افراد بسیاری در طراحی و تولید لباس دخیل هستند. بنابراین شما
    به عنوان طراح باید قادر به برقراری ارتباط خوب و مؤثر با دیگر افراد باشید و منظور
    و هدف خود را به خوبی به آنان منتقل کنید.
  3. حس
    رقابت
    :
      نسبت به  کیفیت و طرح های ابتکاری  محصولات رقبایتان حساس
    باشید و دایماً برای برتر بودن کالایتان تلاش کنید.  
  4. قوه خلاقیت بالا: در صنعت مد باید
    قوه ابتکار بالایی در خلق ایده های جدید داشته باشید.
  5. مهارت در طراحی:
    به معنای آن است که به سادگی و گویا  طراحی و ایده خود را بر روی کاغذ بکشید تا بر
    اساس آن فرآیند تولید انجام گردد.
  6. شناخت خوب مواد
    اولیه
    : از خصوصیات
    مواد اولیه مصرفی در تولید لباس باید  به خوبی مطلع باشید و عناصری که باعث برجسته
    و خاص شدن طرح شما می شودمثل رنگ و پارچه  به درستی به کار
    گیرید.
  7. مهارت در دوخت:
    برای ساخت و تهیه لباس شما نیازمند به دانستن مهارت های دوخت هستید.
  8. کار
    گروهی:
    طراحان بزرگ به صورت گروهی کار می کنند.
    در تولید پوشاک افراد بسیاری نظیرالگوساز، دوزنده ، فروشنده و توزیع کننده ... غیره
    دخالت دارند. یک طراح  به عنوان عضو گروه باید به خوبی با این افراد کار کند.   
  9. آگاهی از روند مد
    روز:
    طراح لباس باید  از روند مد روز آگاه باشد و
    عکس العمل مخاطبین خود را نسبت به آن پیش بینی کند.
  10. قوه تخیل قوی:
    طراحان بزرگ  قبل ازرسم مدل بر روی کاغذ  آن را به خوبی در ذهن تصور می کند.
    بنابراین شما باید قبل از دوخت طرحتان آن را به خوبی تصور و تجسم کنید و سپس ایده
    تان را با رسم بر روی کاغذ و توضیحات به خوبی به سایرین منتقل
    کنید.
/ 0 نظر / 35 بازدید